woensdag 1 oktober 2008

Daar is ze weer!!!

Hèhè, daar ga ik dan maar weer eens een keer. Die twee weken zijn al lang voorbij, maar het duurde even voor ik weer wat inspiratie had om aan de slag te gaan. Blijkbaar heb je meer in te halen dan alleen wat scrap/stempeltijd als je even met iets anders bezig bent...


Vandaag was Marijke bij mij komen stempelen. Ik ken haar van de winkel van Tessa en van het bijbehorende forum. Die gekke griet gaat erust na krap drie uur knorren een uurtje rijden om bij mij haar stempels en Cricut te laten misbruiken! Het was echt stikgezellig en William heeft een uitgebreide nasi gekookt. Geen omkijken meer naar dus. En zo kon het dus gebeuren dat ik zowaar weer eens een kaartje in elkaar gezet heb!



Die van Marijke was nog niet af toe ze weg ging en ik ben stom genoeg vergeten even wat foto's gedurende de dag te maken. Kan dus niet veel meer laten zien dan dit kaartje. Ach ja, ik vergeet wel meer tegenwoordig ;-)


Verder is Goofy Gatenkaas gisteren van zijn amandelen beroofd. Hebben ze hem gewoon bewusteloos gemaakt en met een mes in zijn keel zitten snijden, jekkes! Vanochtend heb ik hem uit het ziekenhuis opgehaald en naar huis gebracht. Die mafkees vindt dattie eigenlijk wel weer aan het werk kan, want hij heeft alleen maar een beetje keelpijn. Weet je echt 100% zeker dat we familie zijn mam? Maar goed, beterschap en veel wijsheid gewenst broer!


Zo, ennu ga ik lekker knorren. Het is weer mooi geweest voor vandaag. Morgen komt het spul uit Zwitserland op bezoek.

2 opmerkingen:

Miranda zei

Dat klinkt wel als een hele gezellige dag zeg! Leuk om samen bezig te zijn! Je kaartje is hartstikke leuk!!

Unknown zei

Het was echt mega gezellig!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik had mijn fototoestel nog wel meegenomen maar door het thee drinken en beppen helemaal vergeten te gebruiken.... is vergeetachtigheid besmettelijk??