dinsdag 6 september 2016

Bedankt, Marianne Design

Hoe heerlijk was dat om zes weken zonder klok te kunnen leven? Maar helaas, aan al het goede komt een eind, zo ook aan de zomervakantie. Gelukkig is het weer vooralsnog niet op vakantie gegaan, dus we kunnen rustig wennen...

Tijdens die zomermaanden heb ik niet veel uitgespookt op hobby-gebied. Maar die ene creatie die deze zomer rijk werd, deel ik graag met jullie:



De kaart past perfect in de huidige uitdaging bij Marianne Design. Ik heb er ooit de eerste challenge van gewonnen, lang geleden... Voor de 159e challenge heb ik een boefje uit de Best Pals set gebruikt, hem gekleurd met Distress Markers en de letters zijn van het doodle alfabet van MD. Die kleurde ik ook met distressjes, net als de achtergrond (faded jeans en vintage photo). Het papiertje dat je onder de golf uit ziet komen, is zelfs van Marianne. Het komt uit een paper pack van Eline waarvan ik de naam kwijt ben.

De strookjes met de tekst "je" en "wel" heb ik gemaakt van aquarelpapier dat ik met de Vintage photo Distress Marker kleur gaf. Daarna issie door een bijna antieke Dymo lettertang gegaan. Tot slot heb ik de doorgedrukte letters opgeschuurd tot de originele papierkleur weer tevoorschijn kwam. Ik heb het trucje ooit eens ergens van iemand gezien, maar dat kan goed tien jaar geleden zijn. De credits zijn dus voor iemand anders, maar geen idee wie...

Ennieweej, ik ben weer even lekker bezig geweest ;-)

5 opmerkingen:

Boukje zei

Wat een superleuk kaartje, leuk ook om te lezen hoe je het hebt gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Anita zei

Leuk gedaan Ilona.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Echt leuk!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Unknown zei

Echt een kaartje van jouw hand! Wat een leukerd!

Ela zei

Wat een leuke kaart, strak maar met leuke details. Groetjes Ela