dinsdag 24 april 2012

Ridders en princessen moeten toch ook wat aan


Een paar weken geleden zette ik een bericht klaar, maar de foto's erbij waren nog niet klaar. Inmiddels heb ik het voor elkaar, dus hier mijn bericht:

Whoooooeeeeeehooooooooeeeeeeeeeee! Ik heb net mijn eerst Vinyl-project achter de rug. Wat een kick! Niet lachen, ik ben tenslotte maar een beginner hè.

Het project zat al wel een poosje te broeden, want het sluit mooi aan bij het thema van de kinderen bij ons kinderdagverblijf. Die voor mijn zoon was snel bedacht:


Maar over die van mijn dochter en mijn neefjes heb ik wat langer moeten slapen. Het hielp ook niet echt dat er een behoorlijk stevig griepvirus in ons gezin rond heeft rondgewaard.






Gebruikte materialen voor wie toevallig ook een Lars, Niek, Jaap of Merel in de buurt heeft:

De Sillhouette Cameo (dit kan net zo goed met één van de andere silhouettes of snijapparaten, vermoed ik).
Lettertype plukte ik hier vandaan.
Ridderplaatjes en vogeltje komen uit de sillouette store
Adhesive vinyl smooth Grey (gezien het feit dat dit tot nog toe de enige kleur is die ik heb).

Binnenkort is het officiële afsluiting van het thema "Ridders en princessen". Ik denk dat ze zo wel voor de dag kunnen komen. De leidsters hadden bedacht dat de kinderen één ouder mee mochten nemen naar de afsluiting. Bedenk me alleen nu pas dat mijn schoonzus en ik nu geen gaaf shirt hebben. Hmmm...

1 opmerking:

Heleen zei

Hoi, wat een mooie shirts zijn het, erg origineel! Groetjes Heleen