zondag 24 juli 2011

Marijke was jarig, ergens tussendoor

Nee, ik ben nog geen weëen aan het wegpuffen hoor ;-) Ik heb zelfs een kaartje gemaakt deze week, anders dan de geboortekaartjes voor ons aanstaande monstertje ;-)

Moet je kijken:



Dit is het verjaarskaartje voor Marijke. Die heeft wel een beetje een heftige start van d'r vakantie gehad, dus het kaartje was één dag te laat. Ik heb geprobeerd haar stijl een beetje te jatten. Een goed uitgangspunt is dan papiertjes van My minds eye, want daar houdt ze wel van. Kantjes, roze en paars, bloemen



en hotfixjes (nou ja, hier heb ik lekker plakpareltjes gebruikt),



stansjes (dankjewel voor het hart mam!), dat zijn wel zo'n beetje de ingredies van een echte Marijke. O ja, en een Magnoliaatje natuurlijk (die is van Marijke gejat natuurlijk).

Ze was er blij mee, dus ik zeg: missie geslaagd. Nog gefeliciteerd hè!

4 opmerkingen:

Unknown zei

En of ik er blij mee ben, ik heb em net nog in mijn handen gehad! Ik zat de denken of je voor de leuke geborduurde randje de Sew Easy hebt gebruikt?

Erg fijn dat jullie er gister waren en bedankt voor de mooie kaart en cadeautjes :-)

Liefs Marijke

Ilona zei

Yep, dat was de sew easy. Ben er druk mee aan de oefen, want recht blijven is nog een beetje tricky...

Unknown zei

Hihi, niets voor mij dus ben ik bang.... Ik ben en blijf scheef!

melanie.castenmiller zei

leuke kaart ilona!!

en eh...heb je nog veel tijd voor je geboorte kaartjes of moeten ze tussen de weeën door afgemaakt worden? hihi!

liefs melanie