vrijdag 28 mei 2010

Wat nou vakantie/ What ye mean holiday?

Je weet dat mijn vakantie er op zit. Dit berichtje zit ik dus ook in mijn zuurverdiende pauze op mijn werk te tikken. Maar ik ken iemand die morgenochtend lekker richting onze oosterburen tuft. O, ik ken er zelfs drie! Om mijn jaloezie te verbergen, gaat de postbode dit vandaag bij ze afgeven:

You know my holiday is over. As a matter of fact, I'm typing this on my well diserved lunch break at work! But I know someone who will drive off to our neighbours in the East. Wait, I know three of them! To hide my jealousy, the mailman is bringing this over:

En omdat bij terugkomst iemand dan richting Steenbergen doorrijd (of was het nou Dinteloord, ik weet het niet meer hoor), neemt de postbode deze ook meteen maar even mee. Kunnen ze ook niet ruziën wie 'em mag houden ;-)



And because one of them will return to her own addres upon return from Germay, the mailman wil also take this along. So no fighting over who gets to keep the card ;-)

De meeste materialen op de kaarten heb ik aan mijn moeder te danken. Ze gaf me een prachtig blokje met Kaiser Craft superpapier en ook de afdrukjes van de Tiny Wenke muis zijn van haar. Dankjewel mammie!

Most matrials used on these cards are provided by my mother. She got me this little block of gourgeous KaiserCraft papers and the

1 opmerking:

Unknown zei

En ze zijn beide op tijd afgeleverd! En zeker in de smaak gevallen :-)
En ja... mijn vakantie bij de oosterburen zit er weer op, het was heerlijk!

Liefs Marijke