woensdag 24 maart 2010

Komt dat zien, komt dat zien! / Come and see!

Ik heb groot nieuws. Er is weer een nieuw superblog waar iedereen echt even een kijkje moet gaan nemen. Ik ken namelijk een cooking cat die ook heel erg into stempelen is. En ze maakt wel 'es wat voor challenges. Dan moet je eigenlijk ook een plekkie hebben om die kaarten kwijt te kunnen, niet waar. Dus ik geef u: HET BLOG VAN MIJN MAMMA! Jawel! Leuk hè mam, je hebt een blog ;-)

Do I have some nieuws for you! There's a new superblog born today. You really need to take peek there. I know a cooking cat who istotally into stamping too. Every now and then she participates in a challenge and well, you need a spot to put those cards then, don't you. So ladies and gents, I give you: MY MOTHER'S BLOG! Indeed! Cool eh mom, you have a blog ;-)

1 opmerking:

Lisette zei

ik wist niet dat je moeder zo van roze houdt...