vrijdag 19 februari 2010

Wat er gebeurt in een jaar / What can happen in a year

Dat ga ik bijhouden in een jaarboek. Het is een initiatief op het Rainbow forum. Ik vond het zo'n gaaf idee. Loop al wel een maand achter en het jaar is pas net begonnen, maar goed. Ik heb een paar weken geleden een kant en klaar boekje gepimpt. Het boekje is van K & Company en ik heb me vooral uitgeleefd met mijn nieuwe alfabetstempies van de Hema. Ik vind het een leuk lettertiepje!
That is what I will be preserving in a year book. It was initiated on a forum I visit (rainbow) and I thought it was a cool idea. I'm already a month behind, and the year has just started, but what the hey, right. Had to pimp this pre made booklet by K & Company first. Went a little overboard with my new alpha stamps from Hema (local store in Holland). I like the font!

Dit issum geworden:
This is what I cooked up:

2 opmerkingen:

Unknown zei

O, ja... volgens mij had ik me daar ook voor opgegeven (oeps, het is er even bij in geschoten!) :-)

Jouw boekie ziet er cool uit zeg! Erg leuk ;o)

Liefs!

Lisette zei

Ik dacht al dat je het bloggen weer had opgegeven, maar nu staan er ineens weer twee berichten. Gave kaart voor Heleen!