zondag 21 februari 2010

Eerste challange van Marianne Design van start

Joepie, het challange blog van Marianne Design is begonnen! De eerste opdracht is een babykaartje te maken voor 3 maart. Poe, da's wel krap aan! Maar laat ik nou net een paar heel lieve baby stempeltjes gescored hebben laatst ;-) De candy van Marianne Design is vergeven aan Devlin. Ik ben ook even op haar blog gaan kijken, dat zou je ook even moeten doen! Klik hier. Wat maakt die gave dingen zeg! Van harte zou ik zeggen. en nu maar hopen dat ik er van het weekend aan toe kom om een babykaartje te maken. Wie doet er mee?


Yoohoo, the challange blog by Marianne Design has started! The first challange is to create a baby card befor March 3rd. Short notice, but I happen to have bought some cutie baby stampsies the other day ;-) The blog candy from Marianne Design has been given to Devlin. I had to take a peek at her blog, something you should do too. She creates amazingly beautiful cards. Congrats Devlin! Now I'm just hoping to have some time this weekend to make a baby card. Who joins me?

Geen opmerkingen: