zondag 10 januari 2010

Scrappies

Zoals ik gisteren beloofde, vandaag wat LOtjes voor de kijk. Afgelopen donderdag waren Noortje en ik door mijn moeder meegenomen naar De Scrapheap om te croppen. Het was er nogal druk met behoorlijk luidruchtige dames, maar wel gezellig. Deze LO is toen ontstaan. Heb hem wel even thuis afgemaakt, want ik ben niet zo vlot hoor. Heb met mijn suffe kop de rest van mijn foto's in Sprang Capelle laten liggen. Heel naar, nu moet ik er dus binnenkort toch nog maar eens heen...


De volgende spread is gemaakt met behulp van twee pagemaps sketches die ook op het Rainbow forum stonden. Daar heb ik me een paar weken geleden aangemeld en ik vind het er erg gezellig. Op de foto onder de paaseitjes zit Ans verstopt, onze kraamhulp. Ik heb geen toestemming gevraagd om haar foto's op het net te slingeren, dus ik heb haar maar even onherkenbaar gemaakt.

We kregen met de Kerst een kaartje van haar, heel leuk. In mijn kraamtijd heb ik Ans alles verteld van scrappen en ze was razend enthousiast. Ze zou een keer komen om de basisbeginselen van me te leren, maar het is er tot op heden nog niet van gekomen. In haar kaartje schreef ze dat ze me in januari gaat bellen voor een afspraak. We wachten rustig af...

Morgen naar mijn schoonouders om ze weer eens aan de computer te zetten... Hopelijk komt meneer UPS daar langs, ik hou het haast niet meer van nieuwsgierigheid!

Geen opmerkingen: