zaterdag 9 januari 2010

Nou, vooruit dan maar

Ik ben gestopt met dit blog. Maar ik ben inmiddels wel weer hurrieup aan het "werk" met mijn hobby. En nu ik een beetje mijn draai heb gevonden in het moederschap, heb ik weer een beetje lucht om dingen te gaan doen die ik even heb gelaten.

Ik ga weer bloggen!

Zo, en nu meteen maar even goed. Ali Edwards is een Amerikaanse scrapperd die elk jaar één woord centraal zet voor het nieuwe jaar. Iedereen is vrij om mee te doen. Mijn woord voor 2010 wordt: Lol. En dan dus niet "lauching out loud", maar gewoon lol, leut, gein, dat dus. Want dat is wel iets wat er soms een beetje bij ingeschoten is het afgelopen jaar.

De plannen zijn er. Dit jaar écht op vakantie en wel naar Noorwegen. Gewoon omdat we het al jaren willen, maar het er steeds maar niet van komt. Verder ga ik meer hobbyen en me niks aantrekken van wat ik vind dat ik moet doen (veel werk maken van mijn kaartjes etc), maar gewoon lekker bezig gaan. Mooi voorbeeld worden hopelijk de uitnodigingen voor Lars' eerste verjaarsfeest. Die ga ik simpel houden, zodat ik vooral lol heb in het maken van de uitnodigingen. Met de geboortekaart nog in mijn geheugen (dat was op een gegeven moment écht niet leuk meer), heb ik goede hoop dat dat goed gaat komen.

En de lol is dit jaar al begonnen met deze hapening. Die eerste vetgedrukte naam, die is van mij ;-) De grote verrassing is reeds afgelopen woensdag aan mijn voordeur geweest, je weet wel, mijn eerste werkdag van dit jaar... Nu maar hopen dat het komende maandag eindelijk goed komt. Lesje: verstuur nooit wat met UPS! Maar goed, het gaat over lol, het is dus onderweg. Ik hou jullie op de hoogte...

Morgen zal ik wat scrap lo-tjes laten zien die de afgelopen weken zijn ontstaan.

2 opmerkingen:

Liesbeth zei

hey Ilona
Goed voornemen!!!
groetjes Liesbeth

Unknown zei

Hey Ilona!

Wat gaaf dat je weer gaat bloggen, super :-)
Enne, je voornemen... ik sta er helemaal achter, hihi.
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar wat die meneer jou wou brengen, hopelijk komt ie snel nog eens aan de deur. Maar ja, dan moet je wel thuis zijn!

Liefs Marijke