woensdag 20 januari 2010

Lost and Found

Waaaaaaaay back, when I started finding out there where blogs in the world, I got addicted to the one by Erin Lincoln (you can read all about it somewhere in my really, really, really old posts). But things got crazy in scrappers world and I lost her whereabouts. A broken link in my favs still proves it. But today I found out she is blogging on a different address now! Whoohoo. Love the fact that I will be having a lot of catching up reading to do ;-) She has always inspired me and from what I saw (i'm on my lunchbreak at work) she still does! Check out her link in my Blogrol on the right (Procastination station) and enjoy....

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, toen ik net ontdekte dat er blogs bestaan, raakte ik verslaafd aan het blog van Erin Lincoln (je kunt er over lezen in mijn heel, heel, heel oude berichtjes). Maar toen raakte de scrapwereld van slag en ik raakte Erin kwijt. Een dooie link in mijn favorieten bewijst het. Maar vandaag kwam ik er achter dat ze gewoon op een ander adres aan het bloggen is! Joepie! Nu moet ik behoorlijk wat inhalen, maar da's dus helemaal niet erg. Ze heeft me altijd heel erg geïnspireerd en wat ik zo even gauw zag (ik heb pauze op mijn werk), is dat nog steeds zo. Klik maar op de link in mijn blog-lijst hier rechts (Procastination station) en geniet!

Geen opmerkingen: