woensdag 5 november 2008

Tessa helpen!!! Aub, natuurlijk...

Ben ik weer. Opgeknapt en wel, sinds mijn laatste berichtje. Maar ondertussen is mijn wereldje wel behoorlijk in beweging geweest. Het is even heel druk, zoals altijd in deze tijd van het jaar. Maar een belletje van Tessa maakte begin deze week wel erg veel indruk. Maandag vertelde ze me dat ze definitief gaat stoppen met de winkel. BALEN!!! Het is afzien in veel opzichten en ze kiest heel bewust voor haar gezin en gezondheid. Ik vind het serieus heel moedig, want zo'n beslissing neem je niet zomaar.

Om die moed te vieren wil ik via deze weg vragen of iedereen wil helpen waar mogelijk. Er is een gigantische uitverkoop gestart, zowel op www.tessategendraads.nl als in Lage Zwaluwe aan de Nieuwstraat. Fikse kortingen maken het nu extra aantrekkelijk om eens flink in te slaan voor de feestdagen. Scrappers, stempelaars en andere hobbyisten kennen er meestal wel meer, dus zegt het ook voort. Hoe meer mensen spullen bij Tessa kopen, hoe beter de afwikkeling van haar zaak zal gaan. Voor meer info kun je natuurlijk de site van de winkel raadplegen. Ook in de webwinkel is de uitverkoop in volle gang, dus hou je vooral niet in!

2 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hmmmm, ging net even iets mis....
Maarre, ik ga Tessa helpen! De 26e ga ik m'n laatste workshoppie volgen bij haar :-(
Dan moet ik wel een aandenken meenemen toch? :-)

Groetjes Marijke