maandag 6 oktober 2008

Swapkitjes

Zo, het is alweer maandag. Tegen mijn gewoonte in vandaag aan het werk geweest. Voorlopig werken Lisette en ik even op dezelfde dagen. Het kwam een paar weken geleden toevallig zo uit en nu houden we hem erin totdat er iemand gaat klagen ;-) Of totdat mijn invalster gaat beginnen, want dan wordt het een beetje krapjes en lastig ook als ik geen PC meer heb...Grootste voordeel, naast de gezelligere werkdagen, is dat we eindelijk weer eens kunnen afspreken om te knutselen. De 22e bijvooebeeld weer, yahoo!

Maar swapkitjes dus. Toch iets knutseligs vandaag. Want ik kwam vandaag thuis om een leuke envelop op de deurmat te vinden van Xandra. Ik ken haar van de winkel en het forum van Tessa. Op het forum is laatst iemand begonnen met swapkits. Dat wil zeggen dat je reageert als iemand een leuke "kit" plaatst. Als je de eerste bent die roept dat je hem wel wilt, moet je er zelf weer een nieuwe op zetten. Zo gezegd, zo gedaan ;-)

Dit is de kit die ik van Xandra kreeg:



Dit is de kit die ik er voor in de plaats zette:


Mijn kitje gaat morgen op weg naar Ria, die wel erg gave kaarten fabriekt. Kijk maar 'es op d'r blog. Ideaal zo swappen. Weet je tenminste precies wat je krijgt en wat je ervoor terug wilt doen!
Verder nog een broer-updeetje: die mafkees gaat morgen weer aan het werk. Ja, ik weet het, zeg maar niks. Ik ben het er niet mee eens, maar gelukkig zit eigenwijs zijn niet in de familie ;-)
Gisteren nog bij een vergelijkbaar exemplaar op ziekenbezoek geweest. Mathijs heeft met Jujitsu zijn pink lelijk gebroken. Nou ja, zijn tegenstander dan, maar hij loopt er nu dus mee. Wassie eerst een week mee rond blijven lopen, toen toch maar naar de dokter, die hem een aansteller vond. Maar als 'ie dan persé wilde, mocht 'ie er wel een foto van laten maken. Gebroken dus! Gipsje erom en klaar. Tot een chirurg hem na drie dagen terug liet komen, want er moest eigenlijk toch even geopereerd worden...Compleet met lugubere verhalen over schroeven, knokkels openleggen en kraakbeen schuiven. Brrr. Ik hoop toch nog een paar maanden uit de ziekenhuizen te kunnen blijven ;)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk he, die kitjes!
De jouwe was idd zo verdwenen....

Anoniem zei

Hee!
Ik zie net jouw berichtje op je blog pas!
Fijn dat je het een leuke kit vond, leuke kaart heb je er mee gemaakt!

Tot zaterdag op de Forumdag!!

Groetjes

Xandra