zondag 12 oktober 2008

Kaartje voor Niek





Dit was dus de kaart die ik voor Niekje gemaakt heb. En het engste van het verhaal vind ik nog wel dat mijn broer wist dat het spullen uit de swapkit zijn. Dattie mijn blog leest wist ik wel, maar dattie dit soort dingen ook daadwerkelijk onthoudt en in real life herkent, that's just plain scary ;-) Sowieso een mooi verhaal met die broer van mij. Eerst klagen dat ik mijn blog nooit bijwerk, en nu klagen dattie zoveel te lezen heeft...het is ook nooit goed! Ach ja, mannen...


Het feessie was overigens heel gezellig. We zijn nog een rondje door het bos gelopen met de bolderkar. Het was wel bizar dat er drie kindjes waren (Niek, zijn nichtje Floortje en Veerle an vrienden van Ralph en Noortje) en dat er drie zwangeren rondwaggelden. Eefje, de zus van Noortje, is twee weken na mij uitgerekend en Patries, de ex-buurvrouw van Ralph en Noortje is twee weken voor mij uitgerekend. Je kon het aan de buikjes ook wel zien ;-) Verder lekker gesmikkeld (de hele dag door dus) en Niek speelde gewoon met al zijn nieuw verworven speelgoed, in plaats van met het papier. Wat een wonderkind! Ach ja, het is nou eenmaal familie hè...Ook een stel leuke foto's gemaakt, maar mij Photoshop is een beetje overleden. Wellicht dus later meer, maar ik wil de foto's niet teveel slopen met de huis- tuin en keukenprogramma's die met Windows worden meegeleverd.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Ilona!
Wat een lief kaartje!

Anoniem zei

eej,

Ge heb wel een ooge dunk van mijn...

Maareh ik heb nog wel een photosoep, waarschijnlijk jouw photosoep liggen. Kom hem wel brengen met het bedje. Tot zo!

Tessa Tegendraads zei

echt een super kaartje en knap van je broer hoor dat ie het herkent!!

XX Tessa