donderdag 9 oktober 2008

Feestweekend!

Jaha, het is weekend!!! Voor mij in elk geval al wel ;-) Ik was afgelopen dinsdag goed ziek, dus ik had eigenlijk besloten dat ik naar mijn werk moest morgen. Maar Frummeltje denkt er zo het zijne van en ik geloof dat ik me dus beter nog eventjes koest kan houden.

Morgen neemt William afscheid op zijn werk. Ik ben heeeeel benieuwd hoe dat zal gaan. Die arme jongen gaat het waarschijnlijk niet erg droog houden. Ach, het zullen zijn hormonen wel zijn ;-) Ik hoop maar dat er genoeg collega's zo vriendelijk zijn om nog even te blijven hangen, want die niet zo snuggere bijna ex-baas van Will heeft het feestje pas om kwart voor vijf gepland. Da's einde werkdag en -week voor iedereen in dagdienst. Hmmm. Maar er zijn de afgelopen dagen al enige vaarwelsessies geweest met collega's in de ploegen, dus hij is alvast opgewarmd. Er zijn zelfs een aantal mensen die ervoor terugkomen terwijl ze vrij hebben. Uiteraard geldt dat niet voor meneer de directeur, want dat er iemand na ruim twaalf jaar opzout is niet zo belangrijk natuurlijk. Grrrr. Je kunt er in elk geval zeker van zijn dat ons manneke geen Ernest zal gaan heten. Ach ja, als je ouders je al zo'n naam meegeven, kun je ook niet van iemand verwachten dattie sociaal begaan is ;-)

Verder is mijn neefje zaterdag jarig, voor de allereerste keer in zijn leventje! Ik heb een loeigrote kaart gemaakt met spullen uit de swapkit. Helemaal trots, want ik heb hem gisteravond nog gemaakt, terwijl mijn bedje heeeeeel hard riep. Ik kan hem natuurlijk nog niet laten zien, want zijn ouders spiken wel eens op mijn blogje...

En als ik dan zondag lekker relaxed op de bank ga zitten wakker worden na al dat feestgedruis, kan ik lekker op mijn dooie akkertje de nieuwe Art Specially gaan zitten uitpluizen. Die kwam Tessa vandaag hoogst persoonlijk brengen, is dat service of wat? Kan ik mooi even opladen voor een hobbyzaam weekje: vrijdag komt Marijke weer hobbyen (daarover later meer ;-), zaterdag ga ik met mijn mamma knutselen en de woensdag daarop met Lisette. Het hobbyseizoen is weer officieel van start, joegheeee!!!!

Fijn weekend iedereen!

1 opmerking:

Jinka zei

Ja, idd! Ik heb maandag lekker met Tamara gefreubeld, ga aankomende maandag met een groepje aangestoken vriendinnen in de weer! Helemaal gezellig!