donderdag 2 oktober 2008

Alwéér een berichtje!

Jaja, het kan niet op deze week ;-) Ik heb bedacht dat als ik gewoon vaker wat korte berichtjes doe, het niet zo'n ellelange klus is om mijn blogje weer een beetje bij te houden...

Het bericht van vandaag gaat over Tessa. En over de Scrapawards. Het magazine Scrap! geeft namelijk dit jaar voor het eerst de "Scrapper van het jaar" award weg. Maar er is er ook één voor "Scrapwinkel van het jaar". En natuurlijk is Tessa Tegendraads genomineerd! Dat betekent dat ze met haar zaakie in elk geval bij de beste vijf winkels hoort. Maar als je gaat stemmen (doen aub, svp, please!!!) zul je zien dat ze helemaal bovenaan de lijst staat. Da's uiteraard een goed voorteken. Stemmen doe je hier. Heb je dat nog niet gedaan, doe het dan aub alsnog even. Wordt enorm gewaardeerd! Het kost je nog geen vijf minuten, want je hoeft alleen je e-mailadres en je naam te typen en de bovenste winkel je stem te geven ;-) Heb je nog wat meer tijd? Geef dan ook de stem van je man, je katten, de buurvrouw, je hyvesclub, je (schoon)familie en iedereen van wie je verder het e-mailadres wilt misbruiken door!

O ja, als je komende zaterdag niks te doen hebt, dan heeft Tessa een feestje gepland in de zaak. Er is taart en een loterij en zelfs cadeautjes als je een stukkie maandsalaris doneert. Geen zorgen over de taart hoor, er zal echt genoeg zijn, want ik kan helaas niet komen. Ik heb oppasdienst op mijn neefje Niek. Kan broertjelief rustig uitzieken...En aanstaande pappa William kan dan mooi leren hoe 'ie luiers moet verschonen, hahahaha!!!

Verder ziet het er naar uit dat we vanavond Mac eten, yippie!!!! Lianne (schoonzus), Nathalie (nichtje van 10) en mijn schoonmoeder komen vanmiddag en ze blijven eten. Ik heb even geen kookinspriratie (de afgelopen 10 jaar al niet hoor) en ik vind dat William wel even genoeg in de keuken heeft gestaan deze week. Dus dat wordt weer smikkelen en smullen, hatsikideeeeeeeeeej!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hehe... wordt het dan toch eindelijk naar de MAC? Of vond je de nasi echt niet lekker? hihi

Jinka zei

De mac zou voor mij echt een straf zijn, ik lust alleen die ijsjes, haha! Nee, de nuggets gaan ook nog wel hoor :)
Wij hebben de afbakquiche ontdekt, zo makkelijk als je weinig tijd hebt! Veel plezier met oppassen, wij gaan misschien nog wel ff langs Tessa feestje vieren :)