donderdag 21 februari 2008

Updeetje

Vandaag een beetje een maf dagje. Auto naar de garage voor de 90.000 km beurt (nou ja, inmiddels al de 92.000) gebracht. Normaal lieten we het onderhoud in Bergen op Zoom doen, waar we de wagen gekocht hebben, maar daar is de verkoper die we een beetje kenden weg. Mooie kans om het wat dichter bij huis te zoeken.

Dus hier in het dorp de wagen weggebracht. Nee, ik kreeg geen auto mee, want die hadden ze niet meer. Had ik wel even vooraf moeten melden en daar zijn kosten aan verbonden hoor. Dat weet ik wel, maar in Bergen kreeg ik zonder vragen gelijk een nieuwe Ceed mee als ik dat wou...Begint dus nog niet zo best.

De verkoper vond ik ook al niet zo heel erg aardig overkomen. Toen ik belde voor de afspraak was 'ie heel knorrig en verbond me direct door met het lagere volk achter de receptiebalie. OK, kan. Nu kwam ik er voor het eerst binnen en liep naar de eerste balie die ik kon ontdekken tussen alle blinkende blikken. Was waarschijnlijk weer Knorretje, want toen ik zei dat ik de auto kwam afgeven werd ik naar de andere balie "daar in de hoek, gewoon even heen lopen" gesommeerd. OK. Lomp van hem, want we zitten te overwegen een nieuwe Picanto te gaan kopen. Niet bij hem als 'ie zo doet hoor! Ik hou toch al niet zo van autoverkopers, dus ben ik toch al snel geneigd niet zo positief over die mannen te zijn. Deze was ook weer zo steriotiepies. Eind vijftig, grote smile en poeslief "Goedemorgen mevrouw!" alssie denkt dat je wat komt kopen, maar nors wijzend vingertje en "je moet daarheen" als je gewoon voor onderhoud komt. Ik dacht dat garages juist liepen op onderhoud? Ach ja, geen energie meer aan verdoen maar.

Vanmiddag heeft Wil een halve dag vrij. Want zijn tweelingbroertje wilde een dagje shoppen in Breda. En lekker uit eten vanavond. Nou, vooruit dan maar. Moest wel míjn broer afzeggen, dus da's ook weer niet best (sorry broertjelief...). We zouden samen naar de kapster gaan, want die is heeeeeel erg vervelend gevallen. Arm uit de kom, 112 bellen, uren op eerste hulp wachten zonder pijnmedicatie en vervolgens in een soort dwangbuis gezet zodat de arm niet weer uit zijn kommetje kan. Pijnlijke business lijkt me. Maar goed, dat halen we nog wel een keertje in dan.

Verder gaat alles zijn gangetje hier. De crop was druk maar gezellig. Heb de LO van de voorgaande crops ook afgemaakt (de haloween en de kerst), dus ik was alvast opgewarmd voor we goed en wel bij Tessa kwamen. Foto's volgen nog als ik er zin in heb. Vergeten om tijdens de crop foto's te maken, dus ik ga aan Tessa vragen of ik die van haar mag hebben. Heb een spread ingezet met foto's van Center Parcs in juni vorig jaar. Ten waren we er samen met Pieter, waar we in Maart ook weer mee naar cp gaan. De foto's waren van het eten, dus inmiddels heb ik er al weer heeeel veel zin in! En ik ben niet de enige, haha. William vroeg met een hand op zijn maag ook meteen wanneer we weer gingen ;-)

Heb trouwens dit jaar EINDELIJK een valentijnscadeautje van mijn hubby gekregen. Na een aantal maanden van hints (het hoeft niet duur te zijn, iets zelfgemaakts, of elfgekookst vind ik heel leuk hoor), is het dan toch eindelijk gelukt! Joepie!!! Hij bleek wat besteld te hebben via internet en was nogal bedroefd dat het niet op tijd bezorgd werd, terwijl hij het zondag al besteld had... Maar goed, gisteren kwam het dan eindelijk aan. Stel je de situatie even voor: ik kom om 0.00 uur thuis van een lange werk- en cursusdag. William ziet heeeeel erg wakker te wachten tot ik zijn cadeautje openmaak. "Weet je het echt niet?" "Nee, ik heb geen idee." "O" (lees, nou, je kan toch wel een keertje raden). Eenmaal uitgepakt blijkt het een CD te zijn met heeeeeel er prettige plaatjes erin:



Als dat geen liefde is....Maar eerlijk is eerlijk, ik had onder het tv kijken een keer gezegd dat we dat album toch eigenlijk wel in huis moesten hebben. Het is de speciale uitgave van Thriller van Michael Jackson, compleet met DVD met clips. Kan niet wachten om die te zien...

Vervolgens moest de CD mee naar boven om bij het slapengaan te luisteren. Ik weet niet of je de muziek een beetje kent, maar op "Bead it, just bead it!!!" is het wel een beetje ongemakkelijk insoezen...Mannen....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He's bad... jij ook trouwens

Gelukkig kunnen wij nog prima zonder dat album in onze collectie.

Ben vandaag sowieso in een pest-bui... Laat je mij staan omdat ik niet van shoppen hou ;o(

Nou mooie wereld hoor...

Doe je nog wel de katten van het weekend? Dan kunde het weer een beetje goedmaken ;o)

Groet van Niek en zijn vaderfiguur

Eveline zei

ik vind je blog heel erg leuk om te lezen !! echt top ! :-)